Differentiering og positionering

Vi har rigtig god service & lækker forplejning af lokale råvarer, og så er vi meget fleksible og tilpasser os kundens behov”

Ja, men det kan de andre også, så det er egentlig ikke rigtig noget at prale af…

Det er hårdt sagt – jeg ved det godt – men det er simpelthen ikke nok, hvis du skal fortælle en potentiel kunde hvorfor det er netop DIT sted, der er specielt. Her er man nødt til at dykke meget længere ned i jeres DNA og både kortlægge og opdyrke de egenskaber, som er helt unikke for netop jeres sted.

  • Hvem er I?
  • Hvad er jeres kultur og historie?
  • Hvad er jeres DNA`?
  • Er den fortælling, I har, også den I udstråler?
  • Er ALLE medarbejdere helt skarpe på jeres unikke egenskaber?
  • Har I styr på jeres storytelling – i og udenfor huset?
  • Hvordan kan I positionere jer rigtigt og dermed også tiltrække de rigtige gæster?
  • Og…tør I sige nej tak til et arrangement, som I ikke er verdensmestre til?

Jeg tilbyder: Vi dykker ned i jeres DNA og undersøger, hvad der gør netop jeres sted til noget helt særligt. Ved hjælp af observation, research og hands-on workshops med ledelse og medarbejdere svarer vi på ovenstående spørgsmål. Derefter formuleres den perfekte story-telling og alle medarbejdere bliver knivskarpe på den. Det sikres at al kommunikation både internt og eksternt har det rigtige budskab. Der laves desuden en plan for hvordan kommende medarbejdere kommer med ombord.

Varighed: Dette forløb kan gennemføres på 2-5 dage afhængigt af omfanget. 

Min investering: Min første dag i et forløb er gratis. Den bruger jeg på at få indsigt i jeres forretning, kultur og arbejdsgange og lære dig og dine medarbejdere lidt bedre at kende. Denne grundviden er afgørende for at få skruet den helt rigtige løsning sammen, så den passer til netop jer. 

Din investering: fra 25.000,- + moms 

Frugten, du kan høste: I vil differentiere jer fra jeres konkurrenter. Jeres profil vil være mere tydelig og dermed kommunikere til og tiltrække de rigtige gæster. Medarbejderne vil have større forståelse for og føle stærkere tilknytning til virksomheden. De vil være bedre rustet til at udvikle og forbedre koncepter fremover. Marketing vil blive klarere i deres budskab. 

Fortæl mig om din sten i skoen over en kop kaffe. Naturligvis helt fortroligt!
Så kvitterer jeg med et par gode input. Ganske gratis og uforpligtende
Scroll to Top