Find din kernekunde

Hvert enkelt hotel eller konferencested er som skabt for sine kernekunder. Hvis vi er helt tydelige i vores kommunikation, tiltrækker vi flere af de gæster, som virkelig passer til vores koncept, kultur og forretning. 

Hvad er vigtigt, når vi vil finde vores kernekunde?

  • Se indad og vær ærlig!  
  • Hvad er grundpillerne i vores hus, kultur og koncept?
  • Hvilken slags kunde foretrækker os, og hvilket slags arrangement er vi verdensmestre til?  
  • Tør vi sige nej til et event, vi ikke er helt sikre på, vi kan levere til topkarakter?
  • Hvad er de vigtigste touch points når vores kernekunde er i huset?
  • Hvor og hvordan kommunikerer vi bedst med vores potentielle kernekunde?
  • Hvordan skaber vi endnu stærkere relationer til vores kernekunder?

Jeg tilbyder: Ved hjælp af kundeanalyser og workshops med ledelse og medarbejdere svarer vi på ovenstående spørgsmål. Derefter udarbejdes en markedsføringsplan, som understøtter netop jeres kundefokus. 

Varighed: Dette forløb kan gennemføres på 1-5 dage afhængigt af omfanget. 

Min investering: Min første dag i et forløb er gratis. Den bruger jeg på at få indsigt i jeres forretning, kultur og arbejdsgange og lære dig og dine medarbejdere lidt bedre at kende. Denne grundviden er afgørende for at få skruet den helt rigtige løsning sammen, så den passer til netop jer. 

Din investering: fra 15.000,- + moms 

Frugten, du kan høste: Flere af de kunder og arrangementer, som passer i netop jeres hus. En dybere forståelse for, hvilke kunder I skal tiltrække, og hvad der er vigtigt for dem. Men allervigtigst – flere ambassadører og dermed øget omsætning!

Fortæl mig om din sten i skoen over en kop kaffe. Naturligvis helt fortroligt!
Så kvitterer jeg med et par gode input. Ganske gratis og uforpligtende
Scroll to Top