Jeg har beskæftiget mig med hospitality i 27 år og har begået mig i stort set alle funktioner og niveauer – fra receptionist til Direktør for et 5* spahotel. Senest har jeg været forretningsudvikler hos Danske Konferencecentre, hvorfra jeg har indgående kendskab til  konferencemarkedet i Danmark, og som partneransvarlig har jeg tilmed fået indsigt i driften af flere hundrede hoteller og møde- og konferencesteder over hele Danmark. 

Al min erfaring og viden, kombineret med en uudtømmelig nysgerrighed og en innovativ tilgang til mit arbejde, fylder mit hoved til bristepunktet med både idéer til nye tiltag og kreative løsningsforslag til selv de mest standhaftige sten i skoen. Jeg har et yderst veludviklet projektledergen og kan varetage processer fra idéudvikling til implementering – alene eller i samarbejde med dig og/eller dine medarbejdere. 

Mine vigtigste resultater

2014- 2019

Danske Konferencecentre, forretningsudvikler​

www.danskekonferencecentre.dk

Forretningsudvikler og partneransvarlig

Danske Konferencecentre er kåret af Børsen som Gazellevirksomhed i 2019.
Jeg var nøglespiller i den succesfulde turn-around og udvikling af Next-Generation Danske Konferencecentre og en omsætningsstigning på næsten 300% over 5 år. Antallet af partnere (møde- og konferencesteder) voksede fra 35 til over 100, og mit fokus som partneransvarlig har skabt høj loyalitet og en partnergenereret meromsætning pr. år på omkring 30%. Jeg har afholdt mere end 30 workshops, netværksdage, messer, kurser og arrangementer for partnere og kunder med en gennemsnitlig evaluering på 4,6 ud af 5..

2009 – 2011

Skopelos Holidays Hotel & Spa, Direktør

https://www.skopelosholidays.gr

Skopelos Holidays Hotel & Spa, Direktør

Jeg var direktør for hotellet og 35 ansatte. Jeg havde ansvaret for at klargøre og lancere hotellet for en ny ejer og for alle dele af driften inkl.ansættelser, oplæring, HR, personaleledelse af op til 35 ansatte, PR, kundeservice, events, marketing, promotion, salg, forhandlinger, kontrakter, indkøb m.m. Med effektiv planlægning, overblik, fokuseret udvælgelse af medarbejdere og motiverende personaleledelse kom hotellet rigtigt godt fra start, og det gik under min ledelse fra 3* til 5*.

1995 – 2009

Thalpos Holidays,
Office manager

www.holidayislands.com

Thalpos Holidays, Office manager

Jeg var hos Thalpos Holidays i 13 år, og var med til at udvikle og modernisere forretningen. Jeg havde ansvar for for salg og bookinger af villaer og hoteller, promotion, kontakt med agenter og kunder, forhandlinger, marketing, produktudvikling og personaleledelse. Thalpos Holidays gik fra at være et mindre incoming tourism bureau til at være områdets førende villaudlejningsspecialist i rivende udvikling.

“Fortæl mig om dine sten i skoen over en kop kaffe – naturligvis helt fortroligt.
Så kvitterer jeg med et par gode input. Helt gratis og uforpligtende”

                                                                             – Mette Pettersson

Jimmy Lora Perez, CEO, Odd Fellow Palæet

Vi har som virksomhed været i restaurationsbranchen i over 14 år, og har i gennem denne periode tillagt os strategier, arbejdsgange og materiale. Vi følte derfor, at tiden var inde til at få kigget alt igennem med friske øjne og få skabt en mere uniform og tydelig identitet. Vi kontaktede derfor Mette fra KarpÓs som en del af denne proces.Hun udarbejdede nogle meget konkrete og helt specifikke workshops designet specielt ud fra den problemstilling, de ønsker og iagttagelser, der var blevet dannet ved vores indledende møde. Dette gjorde vores workshops meget effektive og brugbare med en god kombination af branchefakta, videnskab, og fælles erfaringer. Vi har med vores workshops nu fået en masse værktøjer og arbejdsgange til at starte den nye proces. Ligeledes er vi blevet meget klogere på vores egen identitet og værdier, hvilket meget gerne skulle smitte af ned gennem hele virksomheden og skabe en god vækst.

Scroll to Top