Udvikling og tilpasning
af koncepter

Et hotel eller konferencested står stærkt, hvis der er stillet skarpt på konceptet. Hvad er vores budskab og hvad er det, vi vil tilbyde vores gæster for at tiltrække og fastholde dem – og ikke mindst for at gøre dem til ambassadører. 

Er der nye projekter eller forretningsområder, der skal udvikles? 

Tilbygning, nyt barområde, in- eller outsourcing, ny eventafdeling, koncertophold eller noget helt andet. Det kræver tid og ressourcer at udvikle og projektlede gennem processen.  

Skal de eksisterende forretningsområder tilpasses? 

  • Hvilke forretningsområder kan udnyttes bedre og styrke omsætningen?
  • Er vi skarpe nok på vores budskaber, og rammer vi gæsternes forventning – hver gang?
  • Er der skjulte eller oversete muligheder for indtjening?
  • Er der muligheder for mersalg, som vi ikke har set?
  • Kan vi udnytte vores faciliteter bedre?

Det allervigtigste for ikke at skyde forbi målet er, at tiltaget baseres på data og viden. Derfor vil jeg anbefale, at der analyseres grundigt på jeres gæstefeedback, som kan vise, hvilke ændringer/tilføjelser, der kan skabe værdi for både gæsterne og virksomheden.

Herefter mener jeg, at det er vigtigt at tage medarbejderne med på råd. Hvad kan den enkelte afdeling se af muligheder og hvilke udfordringer kan der være? Hvilke gode idéer går de om gemmer på? Fornemmer de, at der efterspørges noget i deres del af billedet? Dine medarbejdere kan være en guldgrube af idéer og insider viden, og derfor er det afgørende at få dem med i processen.

Jeg tilbyder: Hjælp til udviklingen og projektledelse af implementeringen. 

Varighed: Efter behov

Din investering: Efter aftale 

Frugten, du kan høste: Implementering af en større eller mindre ændring – uden at forstyrre den daglige drift mere end højst nødvendigt.  

Fortæl mig om din sten i skoen over en kop kaffe. Naturligvis helt fortroligt!
Så kvitterer jeg med et par gode input. Ganske gratis og uforpligtende
Scroll to Top